Pratitelji

nedjelja, 13. travnja 2014.

Novi potpis!

                                                         Hellow!


Kako ste mi ljudi? Ja supp i taman sam napravila novi potpis u GIMP-u. Prvi mi je put da radim potpis u GIMP-u ali mislim da mi je dobro ispalo. Prije sam radila neke grafike. Neke se uspjele, neke ne. Neke sam saveala, a neke ne. 

                                                      EVO POTPISA!!! :D

                                                             Sada je red na vas!

Kako vam se sviđa novi potpis?
Ako imate blog biste li i vi htjeli da vam napravim jedan?
Što bi ste promjenili ili možda malo doradili?
Biste li rađe zadržali moj stari potpis ili koristili ovaj novi?

Dojmove i primjedbe pišite u komentare. 

PS. Autorici NikiMoni1 također ću napraviti jedan takav.

                              

Nema komentara:

Objavi komentar

Suradnici