Pratitelji

nedjelja, 13. travnja 2014.

Make-up i outfit za razne prigode #5

                                                           Hallo! *-*


Ahh kako ste? Već treći post danas. Pošto se bliži uskrs (bar nama u Hrvatskoj) odlučila sam napraviti jedan uskršnji make-up i outfit. Zamislila sam si nekakvo skupljanje jaja pa kako biti obučen za tu prigodu. Pa, krenimoo!

                                                               Make-up:

                                                                                  Koristila sam: Midnight Black Volume Mascara-3 sd-Dot
                                                      Midnight Black Mascara-4 sd-Dot
                                                      Flower Pink Eyepencil-4 sd-Dot
                                                      Grass Green Eyeshadow-6 sd-Dot
                                                      Pink Apricot Lipstick-8 sd-Dot
                                                      Kosa: Twiggy Hair-11 sd-Tress Up

                                                                    Outfit:

                                                                                     Koristila sam: Light Pink Barre Top-87 sc-Voile
                                                     Heidi Embellished Skirt-146 sc-Pretty n' Love
                                                     Leighton Sandal-40 sc-Pretty n' Love

Moji dojmovi za outfit i make-up su da je jako djetinjast. Nešto me zanjelo, u djetinjastom stilu. :D
                                                        Sada je red na vas!

Kakvi su vaši dojmovi? Imate li kakve primjedbe?

                                               Komentirajte!!!

               
 

Nema komentara:

Objavi komentar

Suradnici