Pratitelji

ponedjeljak, 25. kolovoza 2014.

Anketa - ponovno krenuti ili odustati?

Heeeeeeeeey! :D

Evo me nakon duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugo vremena. Nije me bilo nekoliko mjeseci. :( Ovaj, malo sam razmišljala, pa, što kažete da napravim anketu? Mislila sam, pošto Teen Kreativaca više nema :'( da ja ponovno pokrenem ovaj blog. A, imam i ideju da bi mogli napraviti blog s pričama! :) Da na njemu pišemo priče! Što kažete? Sada ću umetnuti anketu u kojoj će te vi glasati!

Dali da:

nastavim pisati blog o stardollu

odustanem

ili da napravim novi blog s pričama?

Sada je red na vas!
Glasujte u ovoj anketi:

Ako kliknete nešto drugo napišite što to mislite u komentare :)

1 komentar:

  1. Ja sam glasala da ostaneš pisati blog o stardollu :) Ja sam nova ovdije :)
    ancijb (Anna)

    OdgovoriIzbriši

Suradnici