Pratitelji

subota, 3. svibnja 2014.

Natjecanje povodom 1 000+ članova - OTKAZANO!!

                                          He-lo-u Dollies!

Kako ste? Ja loše. -.- Ahh, u tijeku je bilo natjecanje povodom 1 000+ članova. Neki su napisali prijava i ništa nisu komentirali. Stvarno sam tužna ,a i pomalo ljuta. Znam da nitko ne čita ovaj blog, možda samo pojedinci ali sam zbilja očekivala ako ste napisali prijava da onda i sudjelujete u tom natjecanju. Pošto nitko nije komentirao - izvršio svoj zadatak odliučila sam ovako nitko neće dobiti nagradu. Slažete li se s mojom odlukom? Mislim da je to pošteno jer ako niste izvršili svoj zadatak čemu nagrada? Oni koji su se prijavili ipak će dobiti malu utješnu nagradu iz darovnog dućana jer hvala vam što ste se bar prijavili. Zbilja sam tužna. Pozdrav.

                     



1 komentar:

Suradnici